Трајање школовања је 4 године и по положеној матури, стиче се звање – Економски техничар.
Ученици се оспособљавају за рад у разним компанијама, банкама, владиним организацијама, осигуравајућим друштвима, инвестиционим фондовима, могу и да оснивају сопствена предузећа итд. Циљ наставног плана и програма је да ученици стекну способности везане за економију, организацију и менаџмент предузећа, савремену пословну кореспонденцију , пословну информатику итд. У току школовања, изучавају се предмети уско повезани са струком, два језика (немачки језик – факултативно), пословни енглески као и општи предмети.
Стручне компетенције које стичу ученици су:
Одликује их савесност и одговорност у обављању послова, спремност на тимски рад, тачност, ажурност, систематичност и добре комуникацијске способности.
ПРЕДМЕТИ | РАЗРЕД | |||
I | II | III | IV | |
Српски језик и књижевност | 3 | 3 | 3 | 3 |
Страни језик | 2 | 2 | 2 | 2 |
Пословни енглески језик | _– | 1 | 1 | 1 |
Социологија | – | – | 2 | – |
Историја | 2 | 2 | – | – |
Физичко васпитање | 2 | 2 | 2 | 2 |
Математика | 3 | 3 | 3 | 3 |
Рачунарство и информатика | 2 | – | – | – |
Биологија | 2 | – | – | – |
Хемија | 2 | – | – | – |
Принципи економије | 3 | 3 | – | – |
Пословна економија | 2 | 2 | 2 | 2 |
Рачуноводство | 4 | 4 | 4 | 4 |
Пословна коресподенција и комуникација | 2 | 2 | – | – |
Статистика | – | – | 2 | 2 |
Уставно и привредно право | – | – | 2 | 2 |
Монетарна економија и банкарство | – | – | 2 | 2 |
Јавне финансија | – | 2 | – | – |
Маркетинг | – | – | – | 2 |
Економска географија | 2 | – | – | |
Пословна информатика | – | 2 | 2 | – |
Економско пословање | – | 2+30 | 2+30 | 2+30 |
Предузетништво | – | – | – | 2 |
Ликовна култура | – | 1 | – | – |
Изборни предмет (верска/грађанско) | 1 | 1 | 1 | 1 |
Изборни предмет | – | – | 2 | 2 |

This website has been developed with the support of the German Development Cooperation project “Dialogue on Employment Creation, Initiative and Dual Education”, financed by the German Federal Ministry of Economic Cooperation and Development (BMZ) and implemented by Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH in partnership with the Ministry of Education of the Republic of Serbia. The content of the website is solely the responsibility of Technical school Vlasotince and this content does not necessarily represent the official views of BMZ, GIZ and Ministry of Education.
