Циљ стручног образовања за квалификацију ОПЕРАТЕР ОСНОВНИХ ГРАЂЕВИНСКИХ РАДОВА је оспособљавање лица за извођење зидарских, армирачких и тесарских радова уз примену мера заштите и безбедност на раду и заштите животне средине.
У школи ученици стичу опште образовање и стручна теоријска знања, а пролазе и основну практичну обуку са технологијом, један дан недељно, током прве године школовања. За те потребе направљено је мини градилиште у школском дворишту где ученици могу у потпуности да сазидају један објекат. Учење у грађевинској фирми почиње од друге године када ученици заједно са наставником одлазе на градилишта у Власотинцу и околини где обављају практичну наставу и то у другој години два дана, а у трећој чак три дана недељно. Практична настава у грађевинским фирмама реализује се уз употребу савремених средстава рада, укључивањем ученика у процес рада уз подршку ментора и инструктора који су обучени за рад са младима.
ПРЕДМЕТИ | РАЗРЕД | ||
I | II | III | |
Српски језик и књижевност | 3 | 2 | 2 |
Страни језик | 2 | 2 | 1 |
Физичко васпитање | 2 | 2 | 2 |
Математика | 2 | 2 | 1 |
Рачунарство и информатика | 2 |
|
|
Екологија и заштита животне средине | 1 |
|
|
Ликовна култура |
| 1 |
|
Географија |
| 1 |
|
Историја | 2 |
|
|
Социологија са правима грађана |
| 1 |
|
Физика | 2 |
|
|
Техничко цртање са читањем планова | 2 |
|
|
Грађевински материјали | 2 |
|
|
Грађевинске конструкције | 2 | 2 |
|
Статика |
| 2 |
|
Организација грађења |
|
| 2 |
Технологија рада са практичном наставом | 3+6+60 | 3+12+60 | 2+18+90 |
Грађанско/верска настава | 1 | 1 | 1 |
Предузетништво |
|
| 2 |
Изборни предмет |
| 1 | 1 |
Овај вебсајт je настао уз подршку пројекта Немачке развојне сарадње „Дијалог о запошљавању младих, Иницијатива и дуално образовање” који је финансирало немачко Савезно министарство за економску сарадњу и развој ( BMZ), а реализовао Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH у партнерству са Министарством просвете Републике Србије. За садржину вебсајта искључиво је одговорна Техничка школа Власотинце и та садржина не изражава нужно и званичне ставове BMZ-а, GIZ-a и Министарства просвете.