Мехатроника je интердисциплинарно подручје које повезује знања из електронике, машинства и рачунарства.
Високоаутоматизовани системи су свуда око нас, од музичких и видео уређаја до фабричких постројења. Због сталног напретка технике у којој више нема оштрих граница између појединих стручних подручја појавила се потреба за стручњацима који ће моћи пројектовати, руковати и одржавати овако сложене системе. Мехатроничари су најфлексибилнији, најспремнији и најмодерније обучени стручњаци будућности.
У току четворогодишњег школовања техничар мехатронике оспособљава се да:
МОГУЋНОСТИ ПОСЛЕ ЗАВРШЕНОГ ОБРАЗОВАЊА
ПОСАО – аутомобилска индустрија, хемијска индустрија, област медицине, мерења, контроле и кибернетике, електропривреда…
ДАЉЕ ОБРАЗОВАЊЕ
ПРЕДМЕТИ | РАЗРЕД | |||
I | II | III | IV | |
Српски језик и књижевност | 3 | 3 | 3 | 3 |
Страни језик | 2 | 2 | 2 | 2 |
Математика | 4 | 4 | 3 | 3 |
Рачунарство и информатика | 2 |
|
|
|
Физичко васпитање | 2 | 2 | 2 | 2 |
Физика | 2 |
|
|
|
Техничко цртање | 3 |
|
|
|
Механика | 3 |
|
|
|
Електротехника са мерењем | 3 | 2 |
|
|
Техничка механика са механизмима |
| 3 |
|
|
Електоника |
| 3 |
|
|
Програмирање |
| 2 |
|
|
Предузетништво |
|
|
| 2 |
Припрема електромашинских материјала | 3 |
|
|
|
Хидрауличне и пнеуматске компоненте |
| 3 |
|
|
Машински елементи |
| 4 |
|
|
Хидраулични и пнеуматски системи као објекти управљања |
|
| 3 |
|
Дигитална електроника |
|
| 4 |
|
Микро контролери |
|
| 4 |
|
Мерни претварачи |
|
| 3 |
|
Системи управљања |
|
| 3 |
|
Електрични погон и опрема у мехатроници |
|
| 4 |
|
Моделирање са анализом и елемената механизама |
|
| 3 |
|
Програмибилни логични контролери |
|
|
| 3 |
Мехатронски системи |
|
|
| 3 |
Тестирање и дијагностика мехатронских система |
|
|
| 5 |
Одржавање и монтажа мехатронских система |
|
|
| 5 |
Грађанско/верска настава | 1 | 1 | 1 | 1 |
Изборни предмет | 2 | 2 | 2 | 2 |

This website has been developed with the support of the German Development Cooperation project “Dialogue on Employment Creation, Initiative and Dual Education”, financed by the German Federal Ministry of Economic Cooperation and Development (BMZ) and implemented by Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH in partnership with the Ministry of Education of the Republic of Serbia. The content of the website is solely the responsibility of Technical school Vlasotince and this content does not necessarily represent the official views of BMZ, GIZ and Ministry of Education.
